Ei, mulla ei ole uutta miestä. Mutta juuri nyt nautin todella paljon elämästä. Huumaavaa.

Nautin töissäkäynnistä. Nautin autolla ajamisesta. Nautin salilla olemisesta. Nautin hiljaisuudesta ja yksinolosta. Nautin ihmisistä. Nautin miehestä. Musiikista. Lumisista maisemista. Pakkasesta. Mikähän mua vaivaa? ;) Ei vais, mua taitaa vaivata esim. se, että mulla on nyt monta uutta ihanaa asiaa elämässäni. Sekä se, että olen päässyt vähän lomailemaan ja latailemaan päätäni. Yksinolo tekee aina nannaa sielulle. Olen urbaani erakko.

Kuntoilukausikin on taas aloitettu. Kiloja pitää pudottaa vain kaksi, mutta lihaksia ja kuntoa olisi tarkoitus hankkia niin paljon kuin mahdollista.

Työrintamalla olen tosi onnekas ja onnellinen juuri nyt ja toivottavasti hyvä tilanne jatkuu.

Vähän on kyllä pelko perseessä, että missä päin seuraavaksi alkaa sataa paskaa niskaan. Joulunaika oli aika rasittavaa jostain syystä ja silloin kyselin jo ihan tosissani, että milloin paskan sataminen oikein lakkaa. No nyt loppui edes hetkeksi. Edes hetken saan olla näin törkeän onnellinen.