Mahtavaa olla jälleen terveenä pienen flunssan jälkeen. Sitä jaksaa niin eri tavalla tehdä asioita. Muutakin kuin pakollisimman.

Tänä aamuna nautin kevätauringosta pienen jumppa-lenkkituokion merkeissä. Ja aloitin taas terveellisen ruokavalion syömällä kunnon aamupalan (kuitupitoista leipää ja mustikka-vadelmakiisseliä). Ruokahalukin palaa selvästi, kun flunssa hellittää. Usein mun ruokavalio on ihan järkyttävä. Esim. eilen illalla tyyliin kylmiä nakkeja. Perustelin asiaa miehelle sillä, että "Jyrki Sukulakin syö nakkeja suoraan paketista". Mies siihen, että "Selityshän se on sekin" :-D.

Mun pitäis ihan tosissaan saada joskus näitä jenkkakahvoja pienemmiksi. Ei oo yhtään kiva tällainen löllömaha. Hyi!! Mutta just nyt ei taida ylimääräistä energiaa riittää laihduttamiseen. Mutta jos nyt edes tätä kuntoa vähän koittaisi ylläpitää tai kohentaa pikkuhiljaa.

Elämäntavoista puheenollen, mä olen jollain ihmeellä saanut nyt kiinni aikaisesta vuorokausirytmistä. Sen ei pitäisi tunnetusti olla mulle edes mahdollista, mutta näköjään sitten on. Ei ole viime aikoina tehnyt tiukkaakaan heräillä 6.30. Keväällä on pakko olla jotain tekemistä asian kanssa.