Eilen jo arvelin, että olenko tulossa kipeäksi, kun väsytti niin paljon, mutta enpä ainakaan vielä ole tullut. Olen vaan nykyään niin aamuvirkku, että illalla olen ihan tarmoton. Ja työ vaan väsyttää usein niin paljon. Tänään heräsin 5.30 vaikka on vapaapäivä... Olen myös nukkunut vähän huonosti työstressin (muutosten) takia. Parempaan suuntaan kai se on menossa.

Kuulin, että eräs sukulainen on pahasti sairaana ja se koskettaa. Pistää vähän näitä omia murheitakin perspektiiviin. Flunssat ja väsymykset ovat ikäviä arjen seuralaisia, mutta ne ovat pientä sen rinnalla että on todella sairas.

Pitäisi ottaa nyt härkää sarvista eräiden ikävämpien työjuttujen kanssa ja alkaa tekemään. Yleensä ei vaan ole sitä ylimääräistä energiaa niihin ei-niin-akuutteihin asioihin. Ja jotenkin kaikkiin muutoksiin sopeutuminen vie aina sitä henkistä energiaa.

Painorintamalta ihmeen hyviä uutisia. Olin jo varma, että olen kerännyt takaisin kaikki ne vähäisetkin haihdutetut kilot, mutta yllätys oli suuri, kun astuin tänään vaa'alle. Se näytti 58,9 kiloa. En voi uskoa, koska olen syöpötellyt stressiin ihan mitä on huvittanut... Tällä tahdillahan mun laihdutusvauhti olisi 1 kg viikossa mikä on kai jo enemmän kuin suositus (oliko se 0,5 kiloa viikossa)... Niin että ei kai ihme jos osittain laihdutuksenkin takia väsyttää.