Ajattelin, että kirjoitan loppuviikon (to-su) ajan kaikki syömiseni muistiin. Siitä näkee vähän kuvaa siitä mitä sitä todella tulee syötyä. (tosin nyt tietty, kun asiat kirjaa ylös, ruokavalio tulee olemaan edes vähän terveellisempi kuin normaalisti, jolloin olen aikamoinen syöttöpossu.) Olen joskus ennenkin kokeillut ruokapäiväkirjan pitämistä, mutta sitä ei jaksa kovin kauaa tehdä. Jospa nyt kuitenkin edes neljä päivää.

Mulla on ollut ilkeä päänsärky nyt viimeiset 15 tuntia (yölläkin). En ole ihan varma mistä se johtuu. Joko olen äkkiseltään saanut liikaa aurinkoa, kun ulkoilin eilen paljon (kevätaurinko on todella paistanut kirkkaasti) tai sitten tämä mun ruokavalion kevennysyritys vaikuttaa näin. Voiko ylipäänsä laihduttaa ilman päänsärkyä? Kellään kokemusta?

Tämä kevät muutenkin tuntuu tekevän ihmeitä. Eilen, kun olin kauppareissulla, niin ihan kuin olisin ollut rakastunut. Mikä lie mania mulla päällä, mutta vähän lujaa menee ja leijun onnellisena :-D. Mutta kai se on vaan tätä kevään huumaa. Jos olisin oikeasti ihastunut tai rakastunut, niin varmaan tietäisin kehen :). No omaan mieheen tietty olen, mutta me nyt ollaan oltu vuosikaudet yhdessä, joten se on vähän tasaisempaa laatua se rakkaus. Tai ehkä mä sitten olen rakastunut uudestaan tuohon omaan mieheen. Joka tapauksessa, käytännössä tämä lujaa meneminen näkyy mulla ostosmaniana. Ostin kärryllisen tavaraa, ostosten loppusummana oli 150 euroa. Lähinnä kyllä ihan ruokaostoksia, mutta myös tytölle pientä vaatetta, tussit ja nukelle vaippoja. Arkista iloa, ja mukavaa. Mulla kun ei ole jokapäiväistä tällainen shoppailuintoilu. Pienetkin asiat tuottavat iloa, kun elää ajoittain monessa suhteessa askeettista elämää :-D.

Taisi kyllä todellakin herättää mut tämä äitiyshousujen käyttöönottaminen. Siis laihduttamaan. Tahtoo olla hoikka! Kun nyt vaan ei sitten lähtisi mopo käsistä. Terveysintoilukin voi mennä liian pitkälle, jos liian nopeasti tekee suuria muutoksia.