Viikonloput ovat aina liian lyhyitä. Mihin se aika oikein menee? No kyllähän minä tiedän ihan tarkkaan mihin kaikkeen se menee. Mitä sitä on tullut tehtyä viimeisen 24 h aikana?

* Heräsin sunnuntaiaamuun kello 9. Olen lukenut sanomalehteä ja viettänyt rauhallista aamua ja aamupäivää miehen kanssa rupatellen.

* Olen tehnyt suursiivousta tytön huoneessa. Se on oikeastaan ihan hauskaa, kun inspiraatio iskee. Olen myös pyykännyt ja imuroinut. Sitä tavallista.

* Ollaan hoidettu parisuhdetta puhumalla ja nonverbaalisesti ;). (Voi Luoja, näitä mun juttuja)

* Olen hiihtänyt perheen kanssa. Ulkoilua tuli 1,5 tunnin verran itselleni. Tyttö ulkoili kaverinsa kanssa sen lisäksi pitkään.

* Jonkun verran aikaa on mennyt myös muutamiin muihin kotitöihin, lammaspastan valmistukseen ja lapsenhoitoon. Nyt syödään lettuja joita mies paistaa.

Tällainen on oikeastaan melko tavallinen päivä minulla viikonloppuna, jos ei jaksa mennä mihinkään ja ollaan vaan kotosalla. Tavallista, seesteistä, mukavaa.